annaleee.blogg.se

Den hÀr bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor hÀr i nÀstan 3 mÄnader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Tisdag 24/10

Publicerad 2017-10-25 04:42:24 i AllmÀnt,

Olivia severar frukost 😍
Ute ser det fantastiskt ut......
Men hĂ€r sitter jag inne och pluggar 😬
 
Den vanliga lunchen đŸ‘đŸ»
Cissi och Fredrik har varit och handlat pĂ„ Lanta Mart inne i Saladan. De tog sig inte riktigt Ă€nda hem utan fick putta tuk-tuken sista biten dĂ„ det var ”nĂ„n” som inte tankat 😅
Olivia & Nelli ville Àta middag sjÀlva pÄ stranden sÄ vi andra gick till Bajen Pizzeria.
Delar av Familjen Paulsson
Isabelle, Alex och Alva
Jag och Fredrik
Fredriks försök till en panoramabild 😂
 
Har beklagat mig över att jag missat de tvĂ„ sista avsnitten av serien Farang och att de bara ligger pĂ„ TV4 play i en mĂ„nad, sĂ„ jag kommer inte att hinna se dem nĂ€r jag kommer hem. Försökte se via TV4 play hĂ€r men nĂ€stan inga program visas utanför Sverige 😭 Meeeen fixar-Fredrik grejade det đŸ‘đŸ» NĂ„n provperiod pĂ„ 7 dagar đŸ‘đŸ» SĂ„ nu har jag sett alla avsnitt av Farang och Ă€ven ett avsnitt av Ack VĂ€rmland 😜
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför UmeĂ„ med min kĂ€rlek, dotter och varannan vecka tvĂ„ bonusbarn 💕 och vĂ„ra tvĂ„ husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator pĂ„ en gymnasieskola i UmeĂ„ fram tills vi Ă„kte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid pĂ„ distans. Är ursprungligen frĂ„n UmeĂ„ men flyttade till fosterförĂ€ldrar i GrĂ€smyr nĂ€r jag var 10 Ă„r. Har Ă€ven bott 14 Ă„r i Vilhelmina och det Ă€r dĂ€r min dotter Ă€r född. Tycker om att baka, lĂ€sa kriminalromaner och Ă€lskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela