annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Tisdag 17/10

Publicerad 2017-10-19 07:24:07 i Allmänt,

Tisdag fm spenderades på ungefär samma sätt som måndagen, framför datorn och vid poolen. TACK Lena för dina kloka synpunkter ❤️
Hahaha, vilken usel bild 😂 Ett par fötter, lite pool och ett stort svart hål som egentligen är en stor matsal på resorten 👍🏻😂
Har lagt mig i skuggan av en palm en stund.
Köpte med lunch från resorten och åt lunch på balkongen. Same same as always, fried rice with chicken 😜
När jag satt och åt lunch messade Olivia och mådde illa, hade huvudvärk och kände som att hon höll på att svimma. Hon kom hem och sov i tre timmar ❤️ När hon vaknade kände hon sig bättre och vi pratade om vikten att dricka mycket.
Vi gick ner till stranden och valde Easy bar som middagsställe. 
Jag provade något nytt och tog Hot Pan med kyckling, det var "hot" på flera sätt‼️ Riktigt gott, men jag undrar hur starkt det varit om jag inte sagt till 😅
Olivia tog kycklingsallad.
Vilken underbar kväll 😍
Det här var första klara solnedgången vi sett här på Koh Lanta 😍😍😍 Magiskt😍😍😍
 Nämen så kul att Indianen Paz är tillbaka 👍🏻
 
ÄNTLIGEN är nästan hela familjen Eng här 😍 Som vi har längtat!!
Alex demonstrerar den bärbara fläkten Fredrik tagit med 👍🏻
Han har även tagit med en bärbar skrivare 👍🏻
Men nu jä..ar ska jag göra havregrynsgröt 😜 Tack Fredrik‼️ Fick även låna två påsklämmare 👍🏻
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela