annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Söndag 22/10

Publicerad 2017-10-24 04:22:58 i Allmänt,

När vi skulle åka till LAW kl 06.40 så hade fåglarna bajsat på moppen 😬 Bara att börja rengöra sadeln, inte så kul att sätta sig annars‼️
Lugnt och stilla förutom hundarna som vill ha mat.
Vi beställde mat från restaurangen på resorten & åt hemma efter att jag hämtat Olivia på LAW.
Fried rice with chicken 👍🏻
Vi hade en slappareftermiddag, Olivia var ganska slut så hon pysslade mest med telefonen och jag pluggade lite. Till middag blev det Taste. Här ligger barnen och ser på tv i väntan på maten.
Jag hade glömt min telefon hemma så jag bad Fredrik att fota...... 😂
Min middag 😍 
Olivias middag.
Kom på att jag skulle ta kort på mitt linne som jag köpte på LAW.
Vilket roade Olivia väldigt mycket, hon skrattade åt mina försök till selfies och ansåg att jag var heeeeelt värdelös på att ta selfies 🤔 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2017-10-24 10:17:03

Ja det ser man ju tydligt att du är värdelös på självisar. Du har inget smink, tittar bara rakt fram utan att försöka se det minsta förförisk ut och ingen plutmun??!! Det är ju liksom alla fel!! ;-)
Hoppas att ni har det härligt i värmen! :-)

Svar: Hahaha, eller hur?! Måste nog träna på det där!! Tror dock inte resultatet blir åt det bättre hållet 😂 Vi har det fantastiskt i värmen 😃
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela