annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Onsdag 17/10

Publicerad 2017-10-19 07:37:36 i Allmänt,

Jag skjutsade Olivia till skolan då hon hade så mycket att bära. Hon hade tagit hem massa böcker eftersom hon var tvungen att gå hem tidigare på tisdagen och inte visste om hon skulle bli sjuk flera dagar.
Jag kom på en natt att jag inte hade en aning om vart jag skulle ringa om det hände något. Som tur är finns den här lappen på ute-anslagstavlan på skolan 👍🏻
Familjen Eng hade bestämt att dom skulle äta frukost på German Bakery. Jag hakade på men åt lunch då klockan ändå var typ 12 😜
 
 
 
Fredrik skulle ha en moppe så jag skjutsade runt honom på några olika ställen för att kolla olika moppar och priser. Nelli gick och "hämtade" Olivia på skolan när hon slutade och sen gick vi till poolen och stranden.
 
Middagen åt vi tillsammans med familjen Eng och familjen ?? Alltså jag och namn 😂 Vi åt iaf middag tillsammans på Taste 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela