annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Måndag 16/10

Publicerad 2017-10-19 06:50:17 i Allmänt,

Måndagen spenderades framför datorn (överklagan) och vid poolen. Jag pratade med rektorn här på Lilla Svenska Skolan som skulle skicka över några dokument han trodde jag kunde ha nytta av i min överklagan. Har inte så stora förhoppningar om att överklagan kommer att leda någonstans men in ska den. Tänker iaf tala om att jag tycker att beslutet är felaktigt och på vilka grunder. En kär kollega tittar igenom det jag skrivit och kommer att komma med synpunkter vilket jag är enormt tacksam för‼️
Älskar att bara sitta och lyssna och titta på havet 😍
 
Det blev Black Coral till middag.
Min middag 👍🏻
Olivias middag
Frågade Olivia om vi skulle dela på en efterrätt, men nej. Trodde att vi beställde lite glass..... Kyparen kom in med en efterrätt och fast jag såg hur otroligt mycket det var så påpekade jag att vi beställt två?! Ehh, jag ville ju dela efterrätt från början‼️ VARFÖR sa jag då till kan man ju undra 😬 Har inget bra svar och Olivia tittade på mig som att jag var galen (vilket jag förmodligen är) 😂😂😂 Iaf så fick vi ju naturligtvis in den andra efterrätten åxå 😅
Så här mycket åt jag av min (hade dessutom lagt över alla gele'kulor och rån till Olivia) 😜
Underbart att strosa på stranden i solnedgången 😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela