annaleee.blogg.se

Den hÀr bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor hÀr i nÀstan 3 mÄnader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Slappardag vid poolen

Publicerad 2015-10-24 16:35:04 i AllmÀnt,

Till frukost idag fick vi pepparkakor 😂 "From your homecountry" Ehh, thank you 😁  
Jag provade pannkaka till frukost... Smakar typ sockerkaka med lite salt i... Var vÀl ingen höjdare direkt. 
Olivia Ă€r trött och hungrig och vill ha mat nuuuuu! Det tar pĂ„ att bada heeeeela tiden 💖
Utsikten frÄn lunchbordet idag. 
Innan middagen gick vi och lÀmnade in tvÀtten för att sen promenera till Fat Monkey. Ett supermysigt stÀlle med sÄÄÄÄ god mat.
Vi provade Ă€ven en efterrĂ€tt. TvĂ„ chokladbrownies med mandel & cashewnötter, vaniljglass och chokladsĂ„s 😍 Som tur var sĂ„ delade vi, hade aldrig orkat Ă€ta upp en sĂ„n sjĂ€lv!!
Efter middagen har vi mest legat och surfat & varit slöa. NĂ€r det knackade pĂ„ dörren utbrast Olivia " TĂ€nk om det Ă€r en mördare mamma!!"?? What?? Hon sprang in pĂ„ toaletten och jag öppnade dörren (med sĂ€kerhetskedjan pĂ„) och dĂ€r stod Nelli och Kicki 😂 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-24 16:56:35

Vilken underbar resa ni gör. Följer er varje dag😀 /kusin Annica

Svar: Jaa, det Ă€r helt fantastiskt att det verkligen blev av efter 1 Ă„rs planerande 😃 Va kul att du följer oss, kraaaam 😃
Anna-Lee

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-24 16:56:35

Vilken underbar resa ni gör. Följer er varje dag😀 /kusin Annica

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-10-24 16:59:03

Jag har ocksÄ en riktigt slappis dag dock inte vid nÄgon pool haha ;D

Svar: HĂ€rligt 😃
Anna-Lee

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför UmeĂ„ med min kĂ€rlek, dotter och varannan vecka tvĂ„ bonusbarn 💕 och vĂ„ra tvĂ„ husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator pĂ„ en gymnasieskola i UmeĂ„ fram tills vi Ă„kte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid pĂ„ distans. Är ursprungligen frĂ„n UmeĂ„ men flyttade till fosterförĂ€ldrar i GrĂ€smyr nĂ€r jag var 10 Ă„r. Har Ă€ven bott 14 Ă„r i Vilhelmina och det Ă€r dĂ€r min dotter Ă€r född. Tycker om att baka, lĂ€sa kriminalromaner och Ă€lskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela