annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

En helt vanlig onsdag

Publicerad 2015-10-29 06:51:39 i Allmänt,

Eftersom Olivia skulle ha prov så ville hon repetera en sista gång innan provet.
Här är fyra av alla katter på området.
När Olivia var på skolan tog jag en prommis på stranden, den här gången gick jag uppåt mot Saladan mest för att slippa gå över bron igen.
Tänkte att jag skulle lägga mig och sola & bada efter prommisen men då började det regna. Det blev några timmar inomhus och fortsätta läsa bok innan jag hämtade Olivia. Provet blev inte idag för Olivia då dom bytt schema så det blir i morgon i stället. Både Olivia och Nelli pluggade en stund efter skolan och träffades sen för att träna. Olivia tycker att det är jätteskönt att springa på stranden, köra cirkelträning och sen simma. 
När det var middagstid gick vi ner på stranden till restaurangen som ligger precis bredvid oss, vi tänkte att det skulle bli en jättefin solnedgång så vi ville njuta av den. Tyvärr var det lite molnigt så det blev ingen fantastisk solnedgång, men det var ändå mysigt att äta på stranden, höra havet och borra ner fötterna i sanden 😍
 
Vi delade en kula jordgubbsglass till efterrätt, vilket räckte eftersom vi egentligen var proppmätta 😃
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela