annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Torsdag 26/11

Publicerad 2015-11-27 02:03:00 i Allmänt,

Ännu tröttare tjej som verkligen inte vill kliva upp..... Det blev ju lite senare än vanligt då vi firade Loy Krathong och då är det inte kul att måsta gå upp och gå till skolan❣
Det låg väääääldigt många krathonger längs stranden denna morgon. Många hade säkert, som vi, försökt släppa iväg dom tidigare på kvällen innan tidvattnet var på väg ut.
Äntligen är sooooolen och värmen tillbaka ☀️👙 
Jag skypade med kärleken, åt lunch här på Lanta Villa och sen blev det bad i poolen hela eftermiddagen. Asko kom och höll mig sällskap tills Olivia kom hem, då var det bara hon som gällde 💞 Som tur var så kom Kicki och höll mig sällskap 😃
Vi moppade in till Saladan och åt middag med Kicki, Fredrik och Nelli. Alex åt (som vanligt 😜) middag på Taste med sin kompis Lucas. Ylva,Anders och Neo kom lite senare och joinade oss 😃 
Efter middagen gick vi och Ylva, Anders & Neo och shoppade. Jaa, jag vet... eller rättare sagt, jag vet inte hur vi ska få hem allt 😂 Det blev en klänning till mig 👍🏻
och en plånbok och två armband... Olivia köpte lampor och en till plånbok 😜
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-11-27 04:46:26

Åh va mysigt att få bo i Thailand :)

Svar: Jaa, helt fantastiskt 😃
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela