annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Torsdag 12/11

Publicerad 2015-11-12 16:00:06 i Allmänt,

Älskar att sitta ute och äta frukost vid stranden och se havet 😍 Öarna som är till höger på bilden är Phi-Phi öarna 🏝
Är glad att jag fick två bananer till min yoghurt 😂
På prommisen var tidvattnet på väg in så här var det stopp! 🔚🔙 Bara att vända och gå åt andra hållet 😃
Kan inte låta bli att plocka snäckor 😃
Här har jag tillbringat några timmar idag i väntan på att klockan skulle bli 15 (9 i Sverige). Världens bästa Ida ❤️ (systerdotter) har hjälp lilla mor att installera Skype 👍🏻 så idag fick jag äntligen prata med min älskade lilla mor 😍 Har verkligen saknat att prata med henne, vi brukar ibland prata flera gånger i veckan och nu har vi inte pratat sen den 5/10...men idag skedde det 😃 Underbart 😃 
Olivia och Nelli stannade kvar efter skolan och fick naglarna målade av Sharon (en av lärarna). Här är Nellis naglar!
Och här är Olivias naglar!
Vi åt middag på Fat Monkey med Kicki och Nelli. Här är en katt som går sin egen väg 😂 
Fredrik släntrade in lagom till efterrätten 😏 Vi delade två såna här på oss fem, vilket var alldeles tillräckligt 😃
Vi hade slut på shampo så vi moppade till Lanta Mart i Saladan efter middagen. Det finns ett kvarter med bara shopping tvärs över gatan så vi gick en snabbsväng och Olivia köpte två plånböcker. En till sig själv och en i julklapp till en kompis.
Nagellacket hittade hon inne på Lanta Mart, riktigt cool färg 😃
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-11-13 09:18:39

Köp en MK till mig oxå kram Kina!!

Svar: Hittar vi fler så gör vi det 😘
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela