annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Tisdag 24/11

Publicerad 2015-11-25 01:29:53 i Allmänt,

1 månad kvar till julafton‼️ 🎄🎅🏼
Kan ju inte riktigt känna av nån julstämning här direkt 😜 Men förhoppningen är att när vi kommer hem så är det riktig vinter 😃 
Olivia hon övar och övar 😃 Här övar hon medan vi väntar på frukosten 👍🏻
På rasterna övar dom åxå och därför får "pinnen" även följa med till skolan 😃
Inget konstigt alls att det spatserar en tupp inne på skolområdet 😂😂😂
Skönt prommisväder 👍🏻 Blåsigt och runt 25 grader 😃 Riktigt fullt på stranden 😏
Efter att jag prommat så gick jag till Chada resort och hälsade på Ylva, Anders och Neo. När jag kom dit så började det duggregna.... och det fortsatte regna heeeeela dagen 😬 Vi hade mysigt iaf och surrade medan Anders for ut och sprang och Neo badade.
Jag gick hem strax före 16 och tog moppen och hämtade Olivia på skolan.
Olivia ska vara skolans lucia❣ Här är versen som hon ska läsa upp.
Vi gick på Taste och åt köttbullar (jag) och korv (Olivia), där träffade vi på Kicki som åxå skulle äta middag 😃 Vi hämtade tvätten och sen moppade vi in till Saladan och shoppade loss 😬😍 Detta blev det för mig 😃
Här är Olivias fynd 😃
 

Kommentarer

Postat av: Teresia

Publicerad 2015-11-25 06:54:39

Ska bli spännande att få sig en uppvisning av Olivia med pinnen när ni kommer hem😊

Svar: Jaa, vilken bra ide' 😃 Då kanske jag ska köpa pois och träna jag med så kan vi ha uppvisning tillsammans 😜 😘
Anna-Lee

Postat av: Mona A

Publicerad 2015-11-25 10:06:48

Här regnar det oxå... :-( Halt som bara den. Förhoppningsvis har all is töat bort och ny snö har kommit fram tills ni kommer hem igen. Hälsa Ylva så mkt o kramar till er alla!

Svar: Typiskt! Håller tummarna för ny snö som stannar 😃 Nu är det varmt och soligt igen, skönt. Ylva hälsar tillbaka, kraaaam!
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela