annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Lördag 28/11 Olivia kör eldshow

Publicerad 2015-11-29 17:09:00 i Allmänt,

Var tvungen att väcka Olivia kl 9.10 så att vi skulle hinna ta frukost innan dom stängde kl 9.30. Lite plugg och sen poolen 😃
Varm och blåsigt (väldigt skönt). Riktigt stora vågor på havet! 
"Asko" kom i vanlig ordning och ville hänga med Olivia.
Kröp även denna dag under min solstol och ville svalka sig.
Som sagt, riktigt varm dag 😎☀️
Det blev middag på Taste med familjen Eng. Sen gick tjejerna (och "Asko" så klart) upp till en kompis och övade inför kvällens eldshow 👍🏻
Olivia, Nelli och tre andra tjejer på skolan uppträdde 2 gånger på Indianen med eldshow 😱 Alla körde med pois utom Olivia som körde med stav 😃 Dom var jätteduktiga 😍 Jag filmade båda uppträdandena men kan inte lägga upp videoklipp här på bloggen 😤 Innan showen så blöter man kläderna och håret så att det inte ska kunna brinna. Vi hade även en blöt handduk på sidan om ifall olyckan skulle vara framme. Tänk att min dotter haft eldshow 👍🏻😃😱😬‼️
När vi kom hem så blev det lördagsgodis 😍 som Ylva varit snäll och tagit med från Sverige 😘 Mmmmmmm❣
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela