annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Fredag 27/11 Allsång på Lanta

Publicerad 2015-11-29 16:39:00 i Allmänt,

Äntligen har dom börjat med frukostbuffe' 👍🏻 
Fredag betyder som vanligt gympa på stranden för Olivia 😃
Fredag betyder även glass på Two Scoops 😜 Den här gången delade vi på en skopa glass och en gudomligt god morotskaka 😍 Vi köpte även några praliner, men efter att ha smakat varsin så fick resten följa med hem och in i kylskåpet. Inte så goda 😬 Får väl se om vi lyckas bjuda bort dom 😜
 
Vi bytte om och hoppade i poolen, vääääldigt varm dag 😅 Efter en stund kom vår ständige följeslagare och ville även han svalka sig, vilket blev under min solsäng....
Vi skulle ha "förfest" hos familjen Eng innan Allsång på Lanta och det skulle bli en sen middag så jag öppnade en yoghurt.... meeeeen alla plastskedar var slut så då fick det bli att äta med gaffel 😂 
Varsin shot Sambuca med Bayleys, lite popcorn och ostkrokar! Vi hade en ordentlig förfest 😂
Ylva,Anders och Neo hade varit på snorkeltur hela dan så dom kom lite senare till Thaimout.  
Jag och Ylva 😘
Varsin gigantisk Strawberry Daquiri 😃 
Här har vi bandet som spelade och sjöng efter allsången 😜 
När vi skulle hem så rymdes inte Fredrik på sätet så baklämmen fick vara nere och han fick stå på knä och försöka hålla i sig i taket 😱 
Nämen‼️ Titta vem som låg på altanen och väntade på oss när vi kom hem.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela