annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Torsdag 17/12 näst sista dagen 😢

Publicerad 2015-12-22 06:31:47 i Allmänt,

Näst sista dagen.... Helt galet vad fort tiden gått!! 
Vi skjutsade Olivia till skolan och for sen på "Plastic Fantastic" och köpte några fler knivar 😜, det fanns dock inga grillknivar kvar 😢 (Kan vara så att Fredrik köpt upp även alla dom 😂) Sen skyndade vi oss till poolen för att hinna sola och bada en stund innan det var dags att åka till Olivia och ge henne örondroppar, och därefter äta upp resterna från grillkvällen hos Kicki och Fredrik 😃
Den här fina skalbaggen mötte vi på när vi skulle åka från Kicki och Fredrik.
Efter lunchen åkte vi in till Saladan och shoppade några sista julklappar till barnen och sen var det dags att droppa Olivias öra igen och ta hem alla skolpapper/böcker mm. Sista riktiga skoldagen för Olivia på Lilla svenska skolan 😢 
När vi gick längs stranden till Black Coral för att äta middag kändes det riktigt vemodigt.... Sista kvällen på Koh Lanta....
Hela gänget samlat❣ Ser ni paketet som ligger vid Fredriks arm? Det är grilknivar som vi fått av Fredrik & Kicki 👍🏻😘 (Hade helt rätt i gissningen tidigare 😂)
När vi gick hem hämtade vi tvätten och där mötte Asko upp oss ❤️
Olivia fick 2 armband av ägaren till tvätten/affären‼️
Packning..... för vissa.... Jörgen mådde inte bra och var så slut så han somnade ❤️
Hur allt ska rymmas har jag ingen aning om....
Till slut var allt packat iaf! Det blev en hel del som lämnades både på rummet och till Kicki & Fredrik. Böckerna jag tog med tänkte jag se om nån på skolan vill ha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela