annaleee.blogg.se

Den hÀr bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor hÀr i nÀstan 3 mÄnader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Onsdag 9/12

Publicerad 2015-12-10 01:59:47 i AllmÀnt,

God morgon 😃
Jag och Jörgen tog en prommis med Asko sÄ att han inte skulle följa med Olivia till skolan.  
Idag blev det strandhĂ€ng 😎 
VĂ„r stĂ€ndige följeslagare vill ha skugga 😂
Vi tog en massage pÄ Lanta Villa innan lunchen. Det var en okej massage men inte mer Àn sÄ.
NĂ€r vi skulle lĂ€mna in tvĂ€tten och möta upp familjen Eng sĂ„ sĂ„g vi en kolibri 😃
Vi tog en taxi ner till Klong Nin och strandade dĂ€r i nĂ„gra timmar. Fredrik jobbar pĂ„ med sina jobbsamtal 😅
Myyyyys 😍
SĂ€mre studiemiljö kan man ju ha 😜
HĂ€r försöker tjejerna fĂ„ till ett ❀
Vi hade bestÀllt bord pÄ Yang och tjejerna & Alex fick lÄna nÄt slags kortspel som dom roade sig med innan maten kom.
Fantastiskt god mat đŸ˜đŸ‘đŸ»Â 
Det blev Ă€ven efterrĂ€tt đŸ‘đŸ» Chokladfondant med karamelliserat smör i vaniljglassen 😍
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför UmeĂ„ med min kĂ€rlek, dotter och varannan vecka tvĂ„ bonusbarn 💕 och vĂ„ra tvĂ„ husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator pĂ„ en gymnasieskola i UmeĂ„ fram tills vi Ă„kte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid pĂ„ distans. Är ursprungligen frĂ„n UmeĂ„ men flyttade till fosterförĂ€ldrar i GrĂ€smyr nĂ€r jag var 10 Ă„r. Har Ă€ven bott 14 Ă„r i Vilhelmina och det Ă€r dĂ€r min dotter Ă€r född. Tycker om att baka, lĂ€sa kriminalromaner och Ă€lskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela