annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Måndag 7/12 Moppetur

Publicerad 2015-12-08 02:09:16 i Allmänt,

Vi började morgonen med att följa Olivia till skolan, men vi fick vända eftersom Olivia började må illa och kände sig yr. Med tanke på Alex och Nellis magsjuka så fick Olivia lägga sig och vila i sängen. Jag och Jörgen tog en moppetur ner till Nationalparken och vände. Här sitter vi och tar en milkshake på Diamond Cliff.
 
Moppen vi har är lite trött så Jörgen fick gå uppför den brantaste backen 😅 
När vi var på väg tillbaka så stannade vi på Noon och åt lunch. Jag hade uttryckligen sagt att jag ville ha "not spicy" meeeeen det blev Jörgen som fick "not spicy"hummersoppa medan min mat var jättestark 😱 Vi fick efterrätt som kompensation 😜
Olivia mådde bra när vi kom hem och gick till en kompis. Vi låg vid poolen tills det var dags för middag. Vi gick ner på stranden och åt på Easy bar.
 
 
Underbart att sitta och äta på stranden och se solnedgången 😍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela