annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Måndag 23/10

Publicerad 2017-10-24 05:31:03 i Allmänt,

Lilla Svenska Skolan hade studiedag så då passade vi på att ta en moppetur neråt ön med familjen Eng. Vi stannade först till på Diamond Cliff men dom öppnade inte förrän 11.30.
😍
Vi körde längre neråt ön men det var inte öppet på så många ställen så vi vände om och stannade på Same same but different. Fantastiskt läge 😍 men dyrt och noll service.
Här är det meningen att vi ska välja mat från menyn 😂 Alla verkar ju jättehungriga 😂
När vi ätit lunchen fick vi besök av en ? Varan ? 
Taket ser ut som en häxhatt 😃
Barnen badade en stund men det stacks i vattnet så det blev inte så länge.
Fredrik pratar i telefon, jag gissar på jobb eller Kicki ❤️
Det är ju tur att det finns tankautomater efter vägen då moppen börjar hacka‼️ 
Vi skulle bara kolla vad det kostade att spela painball 😆
Säkerhetsgenomgång ⚠️
Nu är dom redo för match 👍🏻 Tjejerna mot killarna 👊🏻💪🏻
Girlpower 👏
Skadesammanfattning
Alex
Fredrik
Nelli
Nelli
Nelli
Olivia
Olivia
Efter paintballen var det bara hem & duscha för att åka in till Saladan & äta. Här sitter jag och väntar på min lilla scoopymoppe 😃
Det blev Fat Pig 😍
Visst verkar det som att våra barn umgås jättemycket 😂
Notan slutade på ca 620 svenska kronor för 8 personer 😅
Jag tror tyvärr Olivia har ärvt nånting inte så bra efter mig....SHOPOHOLIC 😜 ”Visst blir man som glad när man shoppar mamma” HJÄLP, vad svarar man på det?! När man känner just så 🤥🤔😳🤐
Till mig blev det en strandklänning....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela