annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Onsdag 2/12 Asko hämtas av LAW

Publicerad 2015-12-08 00:39:03 i Allmänt,

Vår ständige följeslagare sov på altanen när vi klev upp och skulle gå och äta frukost.
 
Halv nio kom Lanta Animal Welfare som vi kommit överrens om. Han följde snällt med och gick in i buren utan problem. LAW skulle bada honom, ta bort fästingar och loppor och kolla upp om det fanns någon ägare. 
Det var riktigt jobbigt för Olivia när dom körde iväg med Asko, men han lovade att vi kunde komma och hälsa på honom när vi ville 😃
När jag följt Olivia till skolan gick jag och Kicki in till Apple och bokade båtbiljetterna till Ao Nang i Krabi. Vi kunde även kopiera de papper vi behövde till Immigration där 👍🏻 Efter skolan blev det poolhäng 😎
Vi åkte in till Saladan och åt middag på Catfish då vi ända skulle dit för att shoppa några väskor som Ylva sett när hon var här. 
Vi såg en stor manet med jättelånga trådar 😱 Tyvärr superdålig bild 😬
Då var det shopping åt Ylva 😃 
Hattprovning 😃 
Tyvärr liiiiiite liten i storleken 😂
 
När vi kom hem så packade vi i ordning allt vi skulle ha med oss till Ao Nang torsdag-lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela