annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Fredag 6/10

Publicerad 2017-10-07 04:34:49 i Allmänt,

Inte illa att kunna sitta på balkongen och äta frukost i värmen‼️
Vi bytte moppe igår, den vi först hyrde hade för litet förvaringsutrymme under sittdelen och var lite skruttig. Ska lägga upp en bild på den nya pärlan lite senare.
Vi åkte ner till Longbeach och åt lunch på Castaway. Helt magisk utsikt 😍
 
När vi kom hem var jag tvungen att ta Alvedon och vila, kändes som att det var nån nerv i kläm längst ner i ryggen (rumpan). Kunde inte stödja på vänster ben och smärtan strålade utför benet 😰. Efter några timmar blev det bättre och vi gick till Two Sisters och åt middag. Älskar den här bilden på min underbara dotter ❤️
Då det var fredagkväll gick vi ner på stranden för att kolla om Indianen öppnat. Det hade han inte, men ett annat ställe var öppet så vi satte oss och tog varsin Strawberry Daquiry (kommer aldrig att lära mig hur det stavas 😂) naturligtvis fick Olivia en utan alkohol. Det var även fireshow meeeen då jag har en tonårsdotter som alltid är utan ström i telefonen så ville hon filma..... Hon filmade på Snapchat. Jag har alltså ingen film på fireshowen. Häftigt var det iaf och det kommer många fler tillfällen under tiden vi är här 😃
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-10-07 08:10:32

Så härligt 😄

Svar: Jaaaaa 😃
Anna-Lee

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-10-07 08:51:57

Åh, ser verkligen underbart ut!

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-10-07 08:51:59

Åh, ser verkligen underbart ut!

Svar: Det är det verkligen :)
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela