annaleee.blogg.se

Den här bloggen handlar om min och Olivias första och andra resa till Koh Lanta i Thailand. Vi bor här i nästan 3 månader, mellan oktober och december 2015 och 2017.

Fredag 20/11

Publicerad 2015-11-22 16:27:57 i Allmänt,

Det var en himla trafik ute på havet den här morgonen 😃 Supervarmt och fuktigt redan på morgonen 😅
Jag följde med Olivia till gympan eftersom dom håller till på stranden och sen fortsatte jag min morgonprommis längs stranden 😃
Det var en del som var ute och gick och sprang längs stranden 😃
Efter skolan så blev det glass på Two Scoops 😍 Sen snabbt hem och byta om för Olivia eftersom hon och Nelli skulle på yoga 👍🏻 Jag gick till poolen och badade, såååå varm dag 😎 
Vi hade beställt bord på Slow Down till kl 18, men gick dit så att vi var där vid 17-tiden eftersom det är Happy Hour mellan kl 16-18 😜 🍹👍🏻
"Självklart" tog jag och Kicki varsin Strawberry Daiqiuri 😏 
Linn och sofia fick varsin Mojito 😃
Jag beställde deras goda hamburgare (utan bröd) 👍🏻 Brödet är gigantiskt 😬
Här sitter vi samlade 😃 Från vänster: Linn, jag, Kicki, Sofia och Fredrik.
Efter middagen gick vi till Indianen Paz. Alex och Lukas körde eldshow på stranden och dom var fantastiskt duktiga 👏🏻👌🏻
Här är grand finale av Paz!!! Såååå häftigt! 
 

Kommentarer

Postat av: Teresia

Publicerad 2015-11-22 18:39:23

Ser helt underbart ut!Kärlek till er! ❤

Svar: Det är helt underbart 😃 Massor med kärlek tbx ❤️
Anna-Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna-Lee

Bor i ett gigantiskt hus i Holmsund strax utanför Umeå med min kärlek, dotter och varannan vecka två bonusbarn 💕 och våra två husdjur Ester (katt) och Troy (hund). Jag jobbade som skolkurator på en gymnasieskola i Umeå fram tills vi åkte 2/10 2017. Nu pluggar jag heltid på distans. Är ursprungligen från Umeå men flyttade till fosterföräldrar i Gräsmyr när jag var 10 år. Har även bott 14 år i Vilhelmina och det är där min dotter är född. Tycker om att baka, läsa kriminalromaner och älskar att resa 😃

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela